Loading
דלג לתוכן
ריקמה על בד גבינה

רקמה על בד גבינה

רקמה על בד גבינה זו אחת מפעילויות היצירה המהנות והייחודיות ביותר. אם גם אתם מחפשים דרך נחמדה לאתגר את המוח ולהעביר את הזמן, פעילות משפחתית מגבשת ואפילו תחביב חדש להתמקצע בו עד הסוף – רקמת על בד גבינה היא פעילות שבהחלט עשויה להתאים לכם. בואו נכיר את הדרכים ואת השיטות השונות לרקמה על בד גבינה, נראה בדיוק מה אפשר ליצור בפעילות כזאת ונבין עד הסוף מהם היתרונות של רקמה ולמה היא פעילות יצירה כל כך מומלצת. בואו נתחיל.

ריקמה על בד גבינה

"לרקום ולמלא את החלל"

הדרכים והשיטות לרקום על בד גבינה

לרקום בכיף על בד גבינה


אז בראש ובראשונה שווה להכיר את כל היתרונות של רקמה על בד גבינה: נתחיל בזה שמדובר ביצירות לא יקרות – חומרי הגלם הם זולים למדי ולא צריך להוציא סכומי כסף מופרזים כדי ליהנות מהיצירה. מעבר לכך, רקמה על בד גבינה בפרט ורקמה באופן כללי הן עניין פשוט למדי שכל אחד יכול ללמוד. הן מתאימות לילדים צעירים, למבוגרים ולגברים ונשים כאחד – ולכן יש בפעילות זו פוטנציאל לפעילות משפחתית מגבשת ומהנה. ישנן משפחות המקפידות על זמן שבועי של רקמה משותפת. בזמן הזה כל אחד עובד על רקמה משלו ובאותה ההזדמנות כולם יושבים יחד, מתנתקים מהמסכים, מדברים ומבלים זמן איכות עם האנשים היקרים לנו מכל. לבסוף שווה בהחלט לדעת שרקמה על בד גבינה היא אימון מצוין למוח. היא משפרת את היכולות המוטוריות, את היכולת לפתרון בעיות ואת המחשבה היצירתית. בקיצור – פעילות משפחתית ואישית מומלצת בלי שום ספק. 

מה אפשר ליצור מרקמה על בד גבינה?

האפשרויות ליצירה של רקמה על בד גבינה הן אין-סופיות. שיטוט מהיר באתר בקטגורייה של ערכות רקמה יחשוף אתכם למגוון יצירות. תוכלו לבחור כל סגנון שהוא שאתם מחבבים ושמדבר אליכם. הינה כמה דוגמאות ששווה להכיר:

• מפת אוצר: דוגמה נפלאה ליצירה שאפשר להכין – מפת אוצר במראה עתיק של נוצה וקסת, כוכבי ים, מצפן, הגה עתיק של ספינה ועוד.

 • Velvet Look סגנון רטרו: רקמת בד גבינה מיוחדת במינה של תמונה של אישה בסגנון פופ-ארט שהיה פופולרי במיוחד בשנות ה-90.

 • רקמות של נופים: באתר תוכלו למצוא מגוון דוגמאות ורקמות על בד גבינה של נופים. הרים מושלגים, כפרים עתיקים, נחלים ואגמים ועוד.

 • בעלי חיים: דוגמאות של בעלי חיים הן אחד הנושאים הפופולריים ביותר לערכות רקמה. באתר תוכלו לראות אין-ספור דוגמאות לכך – תמונות של נמרים, כלבים, שפירית, אייל, רקון, ינשוף, פינגווינים, סוסים ועוד. 

• עולם הצומח: גם צמחים ופרחים הם נושא פופולרי ונפלא לערכות רקמה וגם את אלו תמצאו באתר בשפע. מגוון דוגמאות של פרחים, קערות פירות, אפרסמונים, שדות מוריקים ועוד. 


כל אחד יכול למצוא בקלות את יצירת הרקמה שהכי מתחברים אליה. אחרי שמסיימים אפשר להפוך את הרקמה בקלות לתמונה יפה שאפשר לתלות בכל נקודה ברחבי הבית.

לסיכום

לפוסט הקודם איך ללמוד לרקום מגיל צעיר?
לפוסט הבא רעיון מושקע למתנה לחברה

הגב

התגובות צריכות לעבור אישור לפני שיופיעו כאן

* שדה נדרש