Loading
דלג לתוכן
רעיון למתנה לחברה

רעיון מושקע למתנה לחברה

יום ההולדת של החברה מתקרב? רוצה לפנק את החברה לקראת יום מרגש בחייה, כמו סיום לימודים או הישג אחר בחיים, או שבא לך לציין את יום החברות שלכן בדרך מיוחדת? נראה שהפתרון לכל זה הוא מתנה יפה, מרגשת ובלתי נשכחת לחברה שתמיד לצידך. האפשרויות הן רבות והזמן שלך אולי כבר מועט, ולכן אנחנו כאן עם כמה רעיונות למתנה לחברה

רעיון למתנה לחברה

"אומרים כי מתנה איננה מפוארת, אלא אם כן היא מגיעה מחבר יקר."(תיאוקריטוס)

?מה כדאי לקנות לחברה טובה


יש לא מעט רעיונות למתנה לחברה – אבל כדי למצוא את המתנה המושלמת, את צריכה לשאול את עצמך האם את רוצה להעניק לחברה חוויה משותפת, ואז תוכלי ללכת על יום כיף משותף או ארוחה מפנקת, או שבכלל החברה תשמח יותר אם תעניקי לה מתנה שימושית שהיא צריכה. אם את לא בטוחה איזו מתנה תתאים לה ביותר, את תמיד יכולה לנסות לגשש לפני (אבל בזהירות – כדי לשמור על אפקט ההפתעה) אם יש משהו שהיא צריכה או זקוקה לו. 



מתנות לחברה

כמה רעיונות למתנה לחברה

אז אילו מתנות שוות תוכלי להעניק לחברה שלך? הינה 5 רעיונות

יום ספא מפנק – לגוף ולנפש

אז נתחיל עם אחת המתנות המפנקות והכיפיות ביותר – יום ספא. יש היום לא מעט מתחמי ספא מפנקים ברחבי הארץ, וכן מתחמי ספא במלונות ספא איכותיים. כל מקום מציע חוויה אחרת, אבל בכולם תוכלו להירגע במתקני ספא כמו סאונה וג'קוזי. אם את רוצה לשדרג את החוויה משמעותית, תוכלי להוסיף גם מסאז' משחרר ומרגיע (רק שימי לב שזה יכול לייקר מאוד את המחיר). נוסף על כך, גם ארוחת בוקר או צהריים (תלוי בזמן שבו אתן מבלות שם) יכולה להפוך את החוויה לכיפית ולטעימה יותר. ביום הספא הזה תוכלו ליהנות יחדיו, אבל בהחלט תוכלי להביא לה שובר יחיד או זוגי ליום ספא, שתוכל לבלות בו בזמן אחר לבחירתה. 

יום כיף משותף

חוויה משותפת נוספת שיכולה להיות מתנה נפלאה, אך זולה יותר מיום ספא, היא יום כיף משותף. ביום הזה תיקחו חופש מהעבודה, ותתחילו אותו בארוחת בוקר עשירה וטובה. את הארוחה תוכלי להכין בבית, אבל בהחלט גם להזמין במסעדה. ומשם את יכולה להיות יצירתית: אפשר ללכת לבילוי בחוף הים, חדר בריחה, לצאת לסרט, או סתם פשוט להסתובב במתחם שופינג. כמובן שאפשר לגלות יחד אתרים ומקומות חדשים ומרתקים, ולמיטיבות הלכת – אפשר לצאת גם לטיול רגלי בארצנו היפה. וזהו, כל מה שנשאר זה לצלם כמה תמונות למזכרת ולתעד את הרגעים היפים ביום כיף המשותף שלכן. 

מתנה לחברה

ערכת יצירה – לזמן חווייתי משותף

אם את מחפשת זמן חווייתי משותף ומקורי ליום כיף שלכן או לסתם ערב משותף, כדאי שתנסי ערכת יצירה. ערכות יצירה הן מזמן כבר לא פעילות השמורה לילדים וקטנטנים, אלא שיש מגוון עבודות יצירה למבוגרים שמעבירות את הזמן בכיף וביצירתיות. מצד אחד, תוכלי לתת לה במתנה ערכת יצירה מיוחדת של עבודת יד שהיא התנסתה בה או כזאת שהיא ממש אוהבת, כמו למשל ערכות רקמה. אפשרות נוספת היא ללכת על ערכת יצירה שאפשר לעשות בזוג. כך למשל, ערכת תמונת לגו שבה שתיכן מופיעות בה, וכן שתיכן מרכיבות אותה יחדיו בשעות של יצירה משותפת ומלאה בהנאה. לבסוף, את התוצר הסופי המיוחד היא יכולה להציב בחדר או בסלון למזכרת מהיום הנפלא שלכן יחדיו, או לחלופין ליצור ממנה תמונה אחרת, שכן זוהי ערכה בעלת אין ספור אפשרויות ליצירה. 

מארז טיפוח

לא מעט נשים ישמחו לקבל מתנה של מארז טיפוח: הוא שימושי, ריחני ומפנק. במארז כזה תוכלי לכלול פריטים שאת יודעת שהחברה צריכה ומשתמשת בהם, או כאלה שאת יודעת שהיא ממש אוהבת, ואז את יכולה להיות בטוחה שלמתנה הזו יהיה שימוש. תוכלי לרכוש מארז טיפוח מוכן באחת החנויות, אבל בהחלט תוכלי להרכיב לה אחד בהתאמה אישית. במארז את יכולה לשים שמפואים וסבונים למיניהם, קרם גוף או חמאת גוף, מגבת קטנה או מסרק לשיער ומראה, מפיץ ריח, קרם ידיים או רגליים וכך הלאה. כמו כן, את יכולה ליצור גם מארז טיפוח הכולל מוצרים ואביזרי טיפוח כמו מברשות איפור ומוצרי איפור שונים, או לחלופין ערכה לטיפוח הפנים הכוללת קרם פנים איכותי ומסכת פנים. בקיצור – האפשרויות כאן רבות, ואין ספק שתוכלי ליצור את המארז המותאם בדיוק לחברתך. 

מתנה עם הקדשה

בסופו של דבר, לא פעם המתנות המרגשות ביותר הן המתנות עם הפן האישי. הכוונה כאן למתנות שעליהן מודפסת תמונה משותפת שלכן ומצורפת גם הקדשה כתובה. זה יכול להיות ספל, כוס תרמית, בקבוק, מגן לטלפון הנייד, שעון קיר, תמונה על בלוק עץ, ואפילו משהו קטן יותר כמו מחזיק מפתחות. בכל המוצרים האלה (אך לא רק) תוכלי להדפיס תמונה יפה של שתיכן יחד ולהוסיף כמה מילים חמות, בחנויות המתמחות בשירות זה (כמו חנויות צילום). את המתנה רצוי לעטוף יפה באריזה שקופה, ואפשר להוסיף בתוך גם כל מיני שוקולדים קטנים למשל כדי לשדרג. 

כמובן לא לשכוח להשקיע בברכה לחברה

אם כבר בחרת את המתנה שתשמח את החברה – זהו הזמן לכתוב את הברכה. כדאי להשקיע בברכה אישית לחברה, שכן בסופו של דבר באמצעותה תוכלי להביע את הערכתך כלפי החברות ולהזכיר לה שאת תמיד שם בשבילה. בחרי את המילים הכנות והאמיתיות שירגשו על פתק או דף, ותצרפי למתנה שבחרת עבורה. 

לסיכום

בחירת מתנה לחברה לכבוד יום ההולדת או כל יום מרגש אחר יכולה להיות מאתגרת לא פעם. כדאי שתתחילי לחשוב על מתנה מספיק זמן מראש כדי שתוכלי לבחור ולארגן בעבורה את היום הכי כיף או את המתנה הכי שימושית ומתאימה. בהצלחה! 😊

לפוסט הקודם רקמה על בד גבינה
לפוסט הבא תמונות של חד קרן – בואו ליצור אותן!

הגב

התגובות צריכות לעבור אישור לפני שיופיעו כאן

* שדה נדרש