Loading
דלג לתוכן
בובת חד קרן ורודה

בובת חד קרן – יצירה משפחתית מיוחדת

מחפשים פעילות משפחתית מגבשת, כיפית ומקורית שתוכלו ליהנות ממנה בעיקר בימי החורף כשקר וגשום בחוץ? נסו את ערכת הכנת בובת חד קרן: היא מגיעה כבר עם כל החומרים הנדרשים והוראות מפורטות, וכל מה שנשאר הוא ליצור את הבובה הצבעונית והיפיפייה יחד. אם זה נשמע לכם מעניין, בעמוד הבא תוכלו לגלות עוד על היצירה המשפחתית המיוחדת הזאת שיכולה להפוך לתחביב הבא שלכם

בובת חד קרן ורודה

"בובת חד קרן - החברה החדשה של כל ילדה"

הכנת בובת חד קרן – יצירה משפחתית מהנה

יש שלל פעילויות שתוכלו ליהנות בהן כמשפחה, אבל אין ספק שהפעילויות המומלצות, שהפכו לנפוצות ביותר בשנים האחרונות, הן יצירות ועבודות יד. בתחום הזה עומדות בפניכם מבחר אפשרויות שתוכלו לבחור על פי ההעדפה האישית שלכם ושל ילדיכם וכן לפי דרגת הקושי. החל בצביעה, דרך פיסול ועד רקמה – נראה שתמצאו בין המגוון הרחב הזה את העיסוק שימלא את שעות הפנאי שלכם בהנאה.

אבל אם אתם מחפשים פעילות יצירתית ואומנותית שתדרוש מכם דיוק וסבלנות, ובסוף תשאיר אתכם עם תוצר יפהפה במיוחד – כדאי שתכירו את אחת מערכות תפירת הבובות שלנו, ואם אתם מעוניינים ליצור בובה קסומה שכל ילד יאהב, אז אתם חייבים לבדוק את ערכות תפירה של בובות חד קרן. הן צבעוניות (ומגיעות אליכם בצבעים ורוד, סגול ותכלת), מיוחדות, איכותיות – והילדים פשוט יאהבו אותן.

בובת חד קרן סגולה

?למי זה מתאים

ערכות הכנת בובת חד קרן הן ערכות יצירה בעבור מבוגרים ולגילאי 14+, משום שהן דורשות מיומנויות מורכבות כמו תפירה וגזירה. הן מתאימות גם למי שאין לו ניסיון בסוג הזה של היצירה או בתפירה, וזאת משום שהן מגיעות עם הוראות ברורות ומפורטות. למרות שהן מתאימות למבוגרים – אין ספק שהערכות הללו לצד נוספות יכולות להפוך ליצירה משפחתית ע"י שיתוף של הילדים הקטנים יותר, ובוודאי שהתוצר הסופי יישאר בעבורם למשחק והנאה.

?מה מקבלים בערכה

בערכות של תפירת בובות חד קרן, ובערכות של תפירת בובות בכלל, אתם מקבלים את כל החומרים הנדרשים ליצירת ותפירת הבובה:

סריגי בד לגוף הבובה

בדים לבגדים של הבובה, כמו סריגים, כותנה ותול

אביזרים נוספים הדרושים לבובה, כמו כפתורים וסרטים

קווצות שיער לתסרוקת הבובה

חוט צפוף להידוק רגליים וידיים

תבניות תפירה

חומר למילוי 100–200 גרם

נוסף על החומרים לתפירת הבובה, תקבלו בערכה גם הוראות מפורטות וברורות בתרגום לעברית, הכוללות גם תמונות שיסייעו לכם לתפור את הבובה המושלמת. כמו כן, תקבלו גם אפשרות להיכנס לקישורים להדרכות וידאו.

נוסף על כל החומרים שיגיעו בערכה, תצטרכו לדאוג לכלים האלו, שניתן למצוא בכל בית:

מחט

חוטים לבנים

מספריים

נוסף על אלו, תוכלו להצטייד גם במכונת תפירה בעבור תפירה מהירה וקלה יותר, וכן אקדח דבק – אך הם לא הכרחיים וניתן להסתדר גם בלעדיהם.

!מתחילים ליצור וליהנות

אז יש לכם את הערכה ואת כל החומרים הדרושים? זה הזמן להתחיל ליצור בהנאה!

בין שזו הפעם הראשונה שאתם תופרים בובה ובין שלא, כדאי שתעברו על ההוראות לפחות פעם אחת לפני שאתם מתחילים ביצירה. תעקבו אחר ההוראות ותשתדלו להיות מדויקים בגזירה, בהדבקה ובתפירה – וכך תיצרו בובה יפהפייה.

משום שמדובר בפעילות שמתאימה בעיקר למבוגרים ולנוער מעל גיל 14, כדאי שתבצעו בעצמכם את הפעולות המורכבות ביותר, כמו התפירה והגזירה. תוכלו לשתף את הקטנטנים בתהליך בכך שהם יסייעו לכם בפעולות השונות, ובעיקר תוכלו להמחיש להם כיצד אתם יוצרים את הבובה – שלב אחר שלב.

בובת חד הקרן שלכם מוכנה

אז אחרי שגזרתם, הדבקתם, מילאתם, תפרתם, וקישטתם – יש לכם בובת חד קרן מהממת וצבעונית. את הבובה תוכלו להוסיף לאוסף הבובות שלכם, להניח על המדף בחדר וכמובן לתת לילדיכם לשחק בה וליהנות מהיצירה המשפחתית. נוסף על כך, אין ספק שמדובר גם במתנה מרגשת ומקורית שתוכלו להעניק – כל שתצטרכו לעשות זה לעטוף אותה יפה ופשוט להוסיף את הברכה, והינה לכם מתנה מהממת.

יצירה מהנה ובהצלחה!

בובת חד קרן תכלת
לפוסט הקודם תמונות של חד קרן – בואו ליצור אותן!
לפוסט הבא איך להפתיע את בן הזוג? 5 דרכים שיפתיעו גם אתכן...

הגב

התגובות צריכות לעבור אישור לפני שיופיעו כאן

* שדה נדרש